Ha időgépem lenne

2010.05.18. 01:20

Sok-sok álmatlan éjszakától és felesleges körtől óvhattam volna meg magam, ha lenne időgépem. Rengeteg utat kellene megtennem vele, sok dolgot megváltoztatnék. Ezen gondolkodva hamar rájöttem, hogy a legtöbb utam az elmúlt 9 évbe szólna.

- Ha újra 18 éves lennék, már csak maximum kíváncsiskodnék az informatika területéről, de semmiképp sem választanám "szakmámnak".
- Nem veszíteném el a türelmemet és nem ítélkeznék egy barátom fölött.
- Különbséget tudnék tenni a környezet véleménye és a saját véleményem között.
- A március 16-át továbbra is az egyik legfontosabb ünnepnapomként kezelném.
- Nem kellene megvívnom a mások érdekháborúját.
- Ott lennék, ahol a legnagyobb szükség lett volna rám.
- Meghajolnék ahol kardot rántottam és harcolnék, ahol visszavonultam.
- Nem törődnék azokkal, akik irígy módon viselkednek.
- Nem hagynám összetörni az összetörhetetlent.
 

De nincs időgépem, így ezeken a dolgokon nem változtathatok. Annyit tehetek, hogy soha nem felejtem el őket és tanulok a rossz döntésekből. Mert csak az ostoba követi el kétszer ugyanazt a hibát. Persze ha lenne időgépem... akkor már régen aludnék.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sentinelwex.blog.hu/api/trackback/id/tr692011798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása