Abu Safar és a kirándulás

2010.05.07. 23:03

Fél órás késéssel tudtunk elindulni. A buszon mindenki melegíteni kezdett, kinyíltak a pálinkás üvegek, megteltek a poharak, amik ugyanolyan gyorsan ki is ürültek. Aztán nem sokkal később már csillogtak a szemek, néhányan dalra fakadtak.

Csodával határos módon csak egyszer kellett megállni és akkor most nem számítom azt az apró kis megtorpanást, amit nem sokkal Fűzér előtt kellett tennünk az egyik kollégista rakoncátlan húgyhólyagja miatt.

Megérkezés, gyors összepakolás és irány fel a várba. Az idő tisztulni kezdett, mire felértünk már sütött a nap. Nem sokkal múlt dél, amikor véget ért a látnivalók, a fényképek és a csúszkálások áradata. Búcsúztunk a vártól, az utókornak egy közös csoportképpel tudjuk majd bizonyítani, hogy tényleg ott jártunk. Voltak, akik dalolva, néhányan alkoholtól elbizonytalanított lépésekkel, de a többség korgó gyomorral indult lefelé. Lent a parkolóban megkezdődött a szalonnasütés előkészítési fázisa, mialatt nekem sikerült az amúgy sem túl pihentető utat a várig ismét megtennem. Hiába, a jó szívem :)

Bátran kijelenthetem, hogy degeszre ettem magam. Szalonna, paprika, paradicsom, hagyma, kenyér és jégkrém... nyamm. :) Közel háromnegyed órás késéssel  indultunk el Sárospatakra a Rákóczi múzeumba. Az is jó volt. :)

Miután megnéztük a múzeumot és a Vörös Tornyot, tettünk egy sétát a városban. Itt tudatosították bennem, hogy én a kollégiumban egyfajta sáfár vagyok, aki a hallgatók ügyes bajos pénzzel kapcsolatos dolgait intézi, emellett udvarmester, helytartó. És hogy teljes nevem legyen, a Csaba->Csabu->Abu metamorfózissal meg is született a keresztnevem. Ha 400 évvel ezelőtt éltem volna, Abu Safar néven emlegetnének :)

A visszafelé úton kissé lecsendesedett a társaság. Ennek talán két oka lehetett: a nem elhanyagolható mennyiségű alkohol elfogyasztása, illetve az alig észrevehető emelkedési szöggel rendelkező vár felé vezető út megtétele.

Nem voltunk túl sokan, de a tapasztaltak alapján mindenki nagyon jól érezte magát.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.