Vajon az vagyok e

2010.06.28. 23:26

Ma Bibkörön egy nagyon érdekes kérdést hallottam: Vajon az vagyok e, akiről gondolom, hogy mások gondolják, hogy az vagyok?

Milyen érdekes, hogy az ember gondolja magát valamilyennek, de a környezete lehet, hogy teljesen másképp látja. Valahol ez törvényszerű is, hiszen senki sem rendelkezik minden információval a másikról...

Persze nem kérnék olyan "szuperképességet", hogy lássam, mások mit gondolnak rólam, talán mindenkinek jobb ez így. Édes tudatlanság, ahogy mondani szokták :)

Azt nem tudom ugyan, hogy mások mit gondolhatnak, de abban biztos vagyok, hogy ebben a pillanatban azt gondolom magamról, hogy lusta vagyok, mert nagyon neki kellene ülni hálózatokat tanulni. Persze a gondolatok másfelé járnak, az öt rétegű hibrid hálózati besorolás ma eszembe se jutott :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sentinelwex.blog.hu/api/trackback/id/tr162117380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása