Everyday

2010.04.18. 16:40

Még nem sikerült eldöntenem, hogy a csütörtök hatása vagy valami másé. Egy biztos. Tegnap este valami olyasmit éreztem, amit már régóta nem. Hogy mindennek van értelme, hogy semmi sem történik véletlenül.

Jó érzéssel töltött el, hogy nem vagyok egyedül, hogy van olyan, akire számíthatok. Tegnap úgy feküdtem le aludni, hogy boldog voltam, minden problémát és gondot megoldhatónak láttam. És tényleg! Mennyivel másabb így élni. Mennyivel jobb :)

Nincsenek szürke hétköznapok, csak szivárványos pillanatok. Minden nap! És ez a zene:

Hillsong United - Everyday

A bejegyzés trackback címe:

https://sentinelwex.blog.hu/api/trackback/id/tr501931880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása